Måndag kväll

Blev en långdag i stallet.. Ridtur på nästan 1,5 h med finaste svart och RallyRåttan. Det hade varit uppehåll hela förmiddan, lagom när jag lämnade gården började det regna, sen spöregnade det hela tiden medans jag var ute. Solen kikade fram igen lagom när jag svängde in på vägen mot stallet igen. Men trots det hade vi en ganska bra tur, även om vi var totalt dränkta både hunden, hästen och jag.
 
Det hanns med en sväng till sågen och hämta en full transport med spån också. Det finns ingen som lastar spån som Emelie och jag, slog nytt hastighetsrekond.. Enda problemet med att göra det snabbt och ta ut sej är att när man kommer tillbaka till stallet så ska skiten ut igen.. Så det är bara till att sätta igång och ösa och släpa igen..
 
Imorgon blir det kortis i stallet, åker inte ut förrens mitt på dagen och sen kommer mami runt klockan två.. Blir en sväng ut till Almenäs och gosa valpisar. Vårat vanliga tisdagsnöje med andra ord..=P
 
Är så grymt sugen på att börja simma igen, med tanke på höftskrället så kan jag ju inte gör mycket annat, men kanske simning kunde funka. Frågan är om man åker in till Jönköping och kör på vanliga stället (rosenlundsbadet) eller om man vågar testa Mullsjö simhall. Hmm.. tåls att tänka på..
 
Nehe, om man skulle ställa sej i duschen kanske. Och krypa ner i sängen sen.
Rastade kameran en sväng idag, men orkar nog inte ladda av fotona och redigera dem ikväll. Så ni får dem imorgon istället..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0