Lördag kväll

Har lördagsmys tillsammans med hundarna i väntar på att pojken min ska komma hem.. Han jobbar hela dagen så jag har fått sysselsätta mej själv. Bland annat kör jag gourmemiddag bestående av nudlar med kycklingsmak. Har hela kylskåpet och frysen full med käk, men orkar inte laa något till bara mej själv.
 
Åkte med honom tidigt ut till stallet, hjälpte till att släppa ut pållarna, tog in Pippi så hon fick sitt morgonhö och burkmat inne i boxen. Lucky fick springa av sej nere på ridbanan en stund, den lilla överskottsenergi hon hade kvar var snabbt förbrukar och vi gick ganska länge och bara lekte i skritt efteråt, hon är så följsam min lilla häst.
 
På tisda får jag se min lilla valpsing igen. längtar redan dit! Fattar inte hur jag ska överleva till den 3 december, tur att jag har Panda och Dumle.. Annars hade det inte gått. Kommer ihåg hur mycket ja längtade efter att få ta hem Panda och då träffade jag ändå henne varje dag då jag hade hästarna där ute hos uppfödaren. Nu får jag nöja mej med en gång i veckan fram tills dess att hon är redo att lämna sin mamma.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0