Lördag

Planerna för idag var att städa, har inte direkt satt igång med det än om jag ska vara ärlig.. Men än är dagen inte slut, ja menar.. det är ju inte ens mörkt ute än..
 
Däremot tänkte jag gå ut med dogsen och köra lite lek/träning en stund innan mörkret faller. Panda var med i stallet i förmiddags och sprang och busade med pojkvännen Sigge, men vi var inte där sålänge då jag bara mockade och så idag. Lucky fick vilodag.. Men hon och kompisarna motionerade i hagen istället, for som tre dårar fram och tillbaka i full galopp och drakblåste åt vinden.
 
På måndag klockan fem ska PimPim och henne syster besiktigas i Tidaholm. Sen får jag äntligen ta hem min lilla dunboll..<3 Mamma kommer upp och så åker vi först ut till Almenäs och sen åker vi tillsammans till veterinären och sen direkt hem efter det. Åhh.. längtar som fan dit!
 
 
Nehe, ut och motionera mina hårbollar!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0