Inte alls i form..

Har verkligen gått på sparlåga idag, varit så sjukt trött och seg så det finns inte. Kroppen har känts femtio år äldre än vad den är och stundtals har det känts som om jag skulle kunna somna rättuppstående.
 
Det blev en sväng till Husaby tillsammans med Emelie, Titti och en av deras små unghästar idag på morgonen. Vi var tillbaka i stallet lagom till lunch, mockade och fixade iordning innan jag tog in världens finaste häst, pysslade och gosade riktigt med henne innan jag la på tömkörningsgjorden och tränsade. Blev ingen lång tur, bara 35 min, men det räckte idag. Panda var lycklig och sprang och plockade grankottar som hon bar i munnen och mordhotade med jämna mellanrum. När vi kom tillbaka gav jag henne lunchen i boxen och satt hos henne medans hon åt, finns inget så rogivande som att lyssna på när ens pälskling sakta tuggar i sej grovfoder. I knät hade jag en väldigt trött lill-Panda.
 
Emelie var snäll och körde hem mej, behöver jag säga att det tog inte lång tid innan både jag och RallyRåttan låg nerbäddade i soffan under mitt stora, varma täcke. Nu försöker jag samla lite kraft för att orka laga lite mat.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0