Fredag

Jag la ner iden på att vara i stallet hela dagen i princip såfort klockan ringde imorse.. kroppen värker.. överallt!
Så det får bli en sväng ut i eftermiddag istället.. Stannar hemma med bägge hundarna och kör på med lite städ, tvätt och disk när jag orkar..
 
Tänker bjuda på lite fler foton på PimPim..
 
1 dygn
 
 
1 vecka
 
 
2 veckor
 
 
 
3 veckor
 
 
Pappa Puffen håller ett vakande öga när vi grejar med valparna..
 
 
Är hon inte helt underbar? Hon kommer bli supersnygg, precis som storasyster Panda.
Nu kommer jag nog inte träffa henne på ett litet tag, men när hon blir en 5-6 veckor kommer jag tvinga T att följa med mej ut och mysa valpis.. han har ju bara sett henne på bild än sålänge.
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0