Fredag

Det blev en tidig morgontur i skogen på min finaste, Lucky var väldigt pigg och tyckte för dagen att galopp var en väldigt bra gångart! Dum som jag var tog jag det vanliga tre-delade bettet och inte det vanliga och det var ju ialla fall Lucky väldigt nöjd med. Det är inte så att hon sticker, det går bara inte att stanna. Det går inte fort, men mindre än galopp är inte ett alternativ när hon är på det humöret. Busungen..<3 Så vi var båda ganska trötta och nöjda när vi kom tillbaka till stallet.
 
Fick skjuts av Emelie till Mullsjö, (Tack!) en stund i vattnet var precis vad jag behövde för att tina upp lite. Simmade i 40 min, hann tyvärr inte mer. En stund i bastun och sen var det dags att gå ner till stationen. När jag kom hem blev det en tur med dogsen i skogen direkt, lika bra innan man trillar ihop i en hög liksom.
 
Behöver jag säga att jag var helt slut efter det, somnade i soffan en liten stund tillsammans med hundarna.
Tobbe kom faktiskt hem tidigt, kommer inte ens ihåg när det sist hände att han kom hem innan klockan tio en fredag.
 
 
 
 
 
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0