Fredag

Har varit en bra dag, trots allt. Började med att ta en lugn morgon och åkte sedan ut till stallet. Sa god morgon till min älskade häst och gick sen in och tjötade lite skit med Emelie innan det var dags för pållsen att gå ut. Kändes konstigt att inte gå bort till lösdriften och säga god morgon till Lill-Pricken.. Kändes som att jag glömde något..
 
Eftersom det är kramsnö och under det vrålhalt så fick Lucky vila idag, får hon klampar och sen halkar kan det gå riktigt illa även om jag hade broddat. Min hovslagare kommer på måndag så då blir det sulor och broddar så kan vi ut och jobba igen.
 
Åkte med Emelie till Mullsjö och kikade på när hon hade en träning, sen var hon gullig och skjutsade hem mej på vägen hem. Hann lagom in och vila en stund plus slänga i mej lite käk. Traskade sedan ner till stationen och tog tåget till Mullsjö, ännu en promenad upp till Simhallen. Simmade en timma sammanlagt, pausade tio minuter efter halva tiden. Sen ny promenad ner till station och tog tåget hem. Så idag blev det promenad 5 km och simning 1 h.
 
Så nu är jag hemma hos mina dogs igen.. Ska fixa lite käk strax och sen blir det lugn kväll i soffan och vänta på T.
 
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0