Fredag 15/11-2013

Veterinären kom ut till Pippi idag för att undersöka henne. När hon åkt därifrån stod jag en stund och bara tittade på min lilla prinsessponny, kunde inte fatta vad jag just fått höra. Sen började det långsamt sjunka in och många frågetecken fick sitt svar. Jag fick tag på mamma och fick ur mej allt och hon lovade att komma såfort som möjligt. Nästa person jag fick tag på var T, fick berätta en gång till och det hela kändes så otroligt orättvist. Varför ska min lilla prinsessa drabbas av något sånt här hemskt.
 
Jag har haft turen att ha denna underbara lilla häst i min ägo i över 1,5 år. Men snart tar sagan slut, hon får åka till Trapalanda någon gång nästa vecka. Men hon kommer inte vara ensam, Ludde, Sunny, Pasad och lilla Max kommer möta henne där.. 
 
De som blir ensamma är vi..
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0