En dag i solen!

I vanliga fall brukar jag klaga på att det är kallt, men inte idag! Idag har jag sagt "så kallt det är" med ett leende på läpparna, älskar den klara luften, den blå himlen och det frasigt, frostiga gräset under fötterna. Världen känns liksom så ren på något sätt, luften är så lättandad.
 
Panda var superpigg och for som en torped och mordhotade till höger och vänster. Passade på att rasta kameran när det nu äntligen var så underbart väder.
 
Det finns ingen finare än min jätteponny..<3
 
 
 
Min underbara, älskade lilla skrutthund..<3
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en lång tur i skogen idag, valde att tömköra så jag får röra på mej ordentlgt också. 1 h och 25 min slutade det på innan vi var hemma vid stallet igen. Panda var supernöjd med promenaden och mordhotade kottar lite överallt på vägen.
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0