Det verkar som om vintern tänker stanna..

Flera minus nu på morgonen, men mycket torrare luft idag så det känns inte så råkallt som det gjorde igår morse då det var fuktig luft. Har varit ute en sväng med hundarna på morgonen, annars har jag inte hunnit med så mycket ännu.
 
Somnade i soffan igår kväll och vaknade här också. Var helt slut när jag kom hem igår, har iofs sovit pissdåligt senaste nätterna så det kanske inte är så konstigt alls.
 
Idag blir det en promenda eller tömkörning med Lucky.. Det borde inte bli några klampar i hovarna när det är såhär kallt och hon behöver jobba lite idag nu när hon fått vila två dagar.
Imorgon ska bli riktigt kul, har lovat att vara dressyrdomare på Tunarp (ridskolan stra utanför Sandhem). Det är tre lätta klasser där svåraste är L:B2 och som jag förstod det så är det främst ridskoleryttare som ska vara med. Klockan 10.30 börjar det för er som är sugna på att kika.
 
Borde nog käka lite frulle och klä på mej och bege mej ut till stallet så jag hinner innan T ska till jobbet.
Ha en bra lördag allthopa!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0