Uppladdningen..

Sitter här och försöker ladda upp mentalt nu innan det är dags att ge sej iväg.. Jag tror att det är på den biten jag kan påverka mest i det här skedet, kroppsligen blir det liksom inte mycket bättre nu..
.
Panda laddar upp genom att fara runt och busa, Dumle genom att ligga kvar i sängen och vila, han är klok den grabben!
.
Igår kväll hade jag slutpackning och invägning av mej + ryggsäck. Med 2 liter vatten i packningen kommer jag gå med 11 kg på ryggen. Dumle kommer ha ca 2 kg i sin klövjeväska och lilla Panda behöver inte bära något mer än sej själv och sin lilla fästinggrej som sitter i hennes sele. Jag hade först tänkt ha henne lös från första början, men kommer ha henne kopplad då jag annars tror att hon kommer fara runt som en skållad råtta och bränna alla krafterna första milen.. Vilket inte vore så bra..
.
Nu ska jag strax försöka äta lite frukost och sen är det dags att åka, termometern visar än sålänge endast +12 grader, vilket inte gör mej något alls.
.
Nu kommer ni inte höra mycket mer från mej förrens torsdag kväll, då jag ska vara hemma igen..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0