Tisdag

Tänkte mej en liten skogspromenad med dogsen alldeles strax, det är lagom varmt ute och för min del gör det inget att det inte blir jättevarmt, då slipper man vänta till kvällen med att gå någon längre hundpromenad och motionera Lucky. Samtidigt är det lite tråkigt, för som den frysis jag är så blir det ju inte att man ligger ute och solar, vilket innebär att det blir ännu en sommar med de vitaste benen norr om ekvatorn.. Ibland funderar jag allvarligt på att börja använda brun utan sol creme, men samtidigt bär det mej emot.. Tycker oftast man kan se när folk har använt det och de blir liksom inte naturligt bruna. Sen beror det väl säkert på märke och hur duktig man är på att få det jämnt också.. Men ne, jag tror jag hoppar det ett tag till!
.
Vill passa på att dela med mej av ett foto jag tog med mobilen när jag och hundarna var ute i söndags, då gick vi lite över en mil och kom till ett ställe där vi inte gått innan. Nästan lite tropisk känsla..
.
Behöver jag säga att det tog inte många sekunder innan Dumle stod i vattnet? Jättenöjd!
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken underbar bild!
Kram

2013-06-25 @ 23:05:57
URL: http://www.ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0