Slagsmål med vattenslangen..

Är pigg, men ändå helt slut idag.. märkligt det där. Känner mej lite mör i nacken efter min brottningsmatch med vattenslangen igår, lyckades fastna med foten och trodde att jag hade fått ur den, men icke. Så efter lite snavande och viftande så landade jag till slut med bakhuvudet före in i den stående trästöttan i mellanväggen. Inte skönt alls, igår mådde jag riktigt risigt, mådde illa, lite snurrig och frös som en tok, då var jag helt säker på att det var hjärnskakning. Men idag är jag mycket piggare och jag tror att nacken var den som fick mest stryk, för den är ganska stel idag. Tog emot mej med vänsterarm och känner av handleden idag, mellanleden på pekfingret gick ur, tur i oturen med mina leder är att de åker i nästan lika lätt igen som de går ur. Men ont gör det när det händer, förbannat ont till och med.
.
Luckys nya grejer passade perfekt, jag är lycklig över att ha hittat benskydd som är som gjorda till hennes ben. Hon har ju lite skum storlek på dem. Men dessa från Hööks var perfekta!
Så de blev invigning av dessa igår, tillsammans med det nya nackluddet och sadelgjordstunneln. Lucky såg väldigt nöjd ut över allt ludd, men behagar man tappa pälsen såfort man inte har ludd på allt på sommaren så får man bli inluddad med råge.. Men som sagt, hon klagar inte..;)
.
Det blev bara en kort skrittrunda med henne på 35 min igår, vill skritta fram tills jag fått tag i en tid på kliniken, så får jag rådfråga dem hur mycket/hårt jag ska rida fram tills besöket.
.
Idag blir det en lugn dag, greja lite ute om vädret håller sej och ta en skrittur på Lucky..
.
Kram Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0