Mässdag 2

Så var andra dagen av Elmia Wood avklarad och vi är halvvägs igenom! Idag var vi där före de från Bosch Rexroth, men som tur va så stod det en snäll securitasvakt som släppte in i montern så jag kunde förbereda.. Behöver jag nämna att "boscharna" var nöjda när det fanns färdigt kaffe när de kom...
.
Det har varit lite mer folk på mässan idag, men det tunnade av rejält efter lunch, folk vill väl hem och grilla när det är så fint väder och de allra flesta är lediga.
Gårdagen, mässans första dag var betydligt lugnade.. Blev riktigt förvånad med tanke på hur mycket folk det var förra året som besökte montern. Men då spöregnade det iofs i 3,5 dag så de ville väl mer än gärna komma in.
.
Idag har jag upptäckt att vissa människor tycker att det är en utmärkt ide att förfesta inne på mässan. Folk var vingliga både till höger och vänster. Men har de trevligt och inte stör någon så ser jag iofs inget problem med det.
.
Så nu ser jag fram emot 2 dagar mässa till, älskar att jobba på mässor.. Träffa massa trevligt folk och så..
.
Kommer lite foton tagna på mässan igår och idag lite senare, men ska orka ladda av dem från telefonen först..;)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0