Måndag

Nu känner jag mej ganska nöjd för dagen.. Har hunnit med Jönköping, handla lite nya kläder, har motionerat dogsen och Lucky plus städat.. Så nu är det bara en dusch som fattas, sen får denna dagen snart vara slut.
.
Det enda tråkiga är att min plattång har lämnat in sin avskedsansökan.. Efter trogen tjänst i 5 år har den nu valt att gå i pension.. Kollade lite snabbt efter en idag, men hittade ingen som jag fastnade för direkt.. Så får bli en ny sväng till A6 imorgon, med risk för att låta för "tjejig" så kan jag nog knappt leva utan min plattång innan håret har blivit så långt att det gärna får vara lite vildlockigt.
.
Imorgon blir det en sväng ner till mässområdet och lämna av en del grejer.. Sen onsdag kör det igång, blir till att masa sej upp tidigt, klockan åtta ska jag vara på plats och det är en bra bit att åka dit. Nu hoppas vi bara på fint väder och mycket besökare på detta årets Elmia Wood!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0