Det händer en del grejor..

Jag har slarvat med bloggen nu alldeles förlänge.. Nu får det blir lite ordning på torpet!
Jag ska försöka uppdatera er på vad som har hänt den sista tiden sedan sist jag skrev så gott jag kan.
.
I förra veckan var jag på studentfest, eftersom jag var lite tidig in till stan hann jag se en hel del studenter åka förbi på sina flak. Jag kommer inte ihåg att vi var så högljudda, vilket vi säkert var.. Med de flesta såg ut att ha roligt ialla fall.. Sen blev jag upphämtad av Sandra och Markus, ut till Bashult för studensfest. Vi hade jättetrevligt, men det blev inte så sent, vilket iofs inte gjorde mej något.. Det gäller att sluta när man har som roligast brukar man ju säga!
.
I lördags var jag ute och träffade lite folk, tyvärr spöregnade det större delen av kvällen, men det är sånt som händer..
.
Igår var hovis här och fixade Luckys baksko, så det blev en ridtur tillsammans med Panda senare på kvällen.
.
Annars har det inte hänt sådär jättemycket.. Var i Fredriksdal en sväng igår och hämtade lite prylar och passade på att handla i stan.. För imorgon ger jag mej ut på min första vandring tillsammans med mina två vovvar..
Tanken är att jag ska gå John Bauerleden och att den ska hinnas på två dagar..
.
http://www.jonkoping.se/upplevagora/friluftslivochmotion/vandringslederochstrovomraden/johnbauerleden.4.6528b9471375e7abf1b767.html
.
Men både jag och hundarna är i ganska bra kondis så det ska vi nog klara. Idag ska vi in till Jönköping för att handla det sista som behövs. Sen är vi redo att starta imorgonbitti! Tanken är att jag ska övernatta vid Bunnsjön i tält, lär väl inte frysa med Dumle i tältet ialla fall..;)
.
Tänk att ett tält kan vara sä makalöst roligt..
   
.
Så om allt går som planerat kommer jag hamna i Röttle (Gränna) någon gång under torsdagen..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0