Trött och nöjd..

Strax blir det en varmd dusch innan jag sjunker ner i soffan för kvällen. Det blir tv en stund innan jag går och lägger mej. Det blev ingen ridning, tog en promenad med Lucky istället, Panda fick springa med, 1h och 15 min var vi ute. Sen tog jag kvällsrundan med bägge hundarna direkt, hade jag satt mej någon längre stund hade jag förmodligen stelnat till och inte kommit iväg. Så det var bara till att knata iväg på 3,5km rundan, sprang den vanliga biten men varierade tempot ganska rejält när jag sprang så jag skulle få upp pulsen.
 
När jag var klar så skulle hästarna ha sitt, så det var bara till att köra ner hö till dem och säga go natt!
 
Så nu är jag ganska nöjd för idag, imorgon blir det nya tag.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0