Tacos

Idag blev det tacos, hur gott som helst. Skulle kunna äta det flera gånger i veckan. Det blev en liten sväng in till Mullsjö ialla fall för att handla lite, ångrade oss när vi blev sugna på tacos. Annars hade vi bestämt att vi bara skulle vara hemma och ta det lugnt idag.
 
Var nere hos hästarna mitt på dagen och fixade ny sjukhage, de är mer än nöjda över detta. Ny hage betyder nytt gräs och det klagar de ju aldrig på. Nu går de närmast grinden också så det är smidigt med vattnet och när jag ska ta ut Lucky för promenader. Promenaderna ska jag börja med imorgon, har inte börjat med dem än, vill att hon ska börja på sin medicin först och den har jag hemma nu, så första dosen får hon idag.
Luckades vricka till foten när jag flyttade över dem, skulle vara lite smidig och skynda mej över med tråden så inte Lucky smet emellan då det blev som en gång emellan nya och gamla hagen. Mina stövlar är superbra, höga och hållbara, men de är helt jävla värdelösa när det gäller fästet, de är skithala. Så jag halkade helt enkelt, vred till foten och satte mej på arslet. Så nästa par blir fästet prioriterat på!
 
Det blir en sväng ner till damerna ikväll, Lucky ska få käk med medicin i och sen vill jag gärna titta till dem innan natten. Det kan hända mycket och det är många timmar emellan om man bara tittar till dem en gång om dagen.
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0