Sovit gott en stund..

Somnade som en liten gris i soffan under ca 1 h tidigare i eftermiddag. Tror att det var på grund utav att det var så varmt här inne, nu är luftvärmepumpen på sedan några timmar tillbaka och det ör behagliga 20,5 grader här inne. Både jag och hundarna tycker att det är perfekt. Vi har varit ute en stund och lekt och busat på gräsmattan. Dumle tyckte att dragkamp med matte var dagens bästa påhitt. Sagt och gjort, men jag orkade inte speciellt länge utan fick se mej besegrad, jäklar vad stark han har blivit, eller så har han väl kommit på nån ny teknik. Man tycker ju inte att den lille killen ska vara så vrålstark, men tydligen..
 
Min trogna lilla hund, är matte trött så är Panda trött och lämnar inte min sida..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0