Precis nerkrupen..

Har precis krypit ner i sängen, blev en lång varm dusch, det klagade verkligen inte kroppen på, har varit så stel sen det att jag var lite krasslig förra veckan och musklerna har väl inte riktigt återhämtat sej ännu. Sen lyckades jag äntligen hitta min saknade voltarengel, så "höften" fick sen en liten omgång. Den hjälpte ju ialla fall lite granna när jag hade problem med hälsenan så kanske kan den göra lite nytta här också.
 
Katten är inte alls nöjd på mej, våran lilla skrämselhare som aldrig ens vågat sej fram när det varit folk hemma har börjat gå ut, han är jätteduktig, tar sina små promenader runt tomten och kikar, det är skönt att veta att han springer till dörrn om han blir rädd... men han har fått för sej att han ska ut på natten, men jag känner att det är lite för tidigt för det än, så han får snällt hålla sej inne.
Katten som vi hämtade för två veckor sedan är fortfarande inte hemma, vi letar fortfarande och hoppas verkligen hon kommer hem snart...
 
Men nu är det dags för mej att försöka sova lite..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0