Nu tar jag kväll..

Då var dagens måsten gjorda, fast det har varit ganska trevliga måsten iofs. Har tagit en promenad med Lucky, första sedan veterinärbesöket, hon var lugn som en filbunke, knatade på med långa kliv och såg mer än nöjd ut över att få komma ut och se något annat än hagen en stund. Sista biten hem gick hon och gosade med min tofs, jag tror Lucky är lyckligare över att jag håller på att spara ut mitt hår än någon annan. Hon älskar att få pilla i hårtofsar och riktigt köra runt näsan. 
 
Jag har även flyttat hagen ikväll, så de har fått lite nytt gräs igen. Det klagade de inte över. Hade väl bara fattats annat!
 
Så nu ska jag slappa resten av kvällen, tar väl en kvällsrunda med Panda ner till damerna lite senare ikväll och kikar till dem. Kanske tar jag med kameran och tar till vara på de sista solstrålarna som denna dagen bjuder på.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0