För varmt för mat..

Visste att jag skulle få sota för att jag red i endast linne på överkroppen igår och inte tog på mej en tröja. Vaknade dunderförkyld imorse och ont i precis varenda kroppsdel. Så nu vet jag att ska jag rida ut 21.40 en julikväll så är det en bra ide att klä på sej lite mer, oavsett hur varmt det har varit på dagen.
 
Badet var väldigt uppskattat av Dumle och till och med Panda var i ett par vändor och plaskade runt. Men när vattnet når magen så får det räcka för hennes del. Men jag är glad bara hon går i och är i vattnet.
Efter badet tog jag och Panda en promenad hem, riktigt gott trots att det var ganska varmt fortfarande. Dumle hade simmat och plaskat sej så trött att han fick åka bil hem med husse.
 
Har inte ätit frukost än idag, vilket förmodligen inte är någon bra ide. Men jag blir inte hungrig när det är så satans varmt ute. Bara törstig. Men får väl göra ett försök på lite lunch strax kanske.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0