Det är nästan för varmt

Fastnade tydligen i soffan idag, det är vansinnigt varmt ute idag och en himla massa insekter så jag tror att jag med gott samvete kan ta det lite lugnt idag mitt på dagen och sedan sätta fart i eftermiddagoch ikväll. Så det får bli pyssel inomhus eller ute i skuggan på dagen helt enkelt, hade lite planer på att gå igenom hästarnas utrustning, putsa sadlar och alla träns/grimmor.
 
Tråkigt dock att ha både hundträningen och ridningen kvar tills senare idag, Tobbe har jourvecka på jobbet denna veckan och är inne och jobbar idag, han borde komma framåt eftermiddagen och då är det dags för mej att börja med djuren. Men det är inte mycket att göra åt, har haft några svalare dagar nu då jag har kunnat rida på dagen.
För Luckys skulle spelar det väl egentligen ingen stäörre roll, men jag tror att jag kommer halvdö och ligga i fosterställning inom 20 minuter om jag måste börja något kroppsligen ansträngande utomhus i denna värmen.
 
Det är snart dags för lite lunch också, pannkakor! Mums!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0