Ännu en varm dag..

Det blev ännu en sån där varm dag, det blåser en hel del. Men inget som gör det mycket svalare då vindarna är ljumna. Hundarna är superslöa och jag får väl erkänna att jag själv känner mej rätt slö i värmen. Men nu får det nog bli en sväng ut i trädgården och göra lite nytta, så får hundarna leta upp lite skugga och lägga sej i medans jag grejar. Känns ju synd att sitta inne när det är så fint väder, bättre att nyttja dej när man kan. För snart är det säkert vinter igen..;) Så när jag har fixat med det jag ska göra så lägger jag mej nog i solen med lite musik i öronen en stund och ser om kroppen vill få lite mer färg..
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0