30/7-2013

Himlen väljer att bjuda på ännu lite mera regn, men jag klagar inte. Det är varmt trots att det regnar och än tror jag knappast marken är mättad på vatten. Har varit nere hos damerna och tagit av flugtäckena, inge gott att ha dem på sej om det regnar, de är ju inte direkt gjorda för att tåla regn.
 
Frukosten är avklarad sedan några timmar tillbaka, har knarkar hunden och gett dem frulle också. Det går ganska mycket fortare nu när Dumle inte längre behöver äta ena medicinen och den andra får han bara en fjärdedels tablett av. Så enbart en kötbulle med en liten tablettbit i, går ner väldigt lätt.
 
Här inomhus är det slöardag, mina hundar är extremt slöa på förmiddagarna.. de brukar vakna till liv framåt två, tretiden igen. 
 
 
 
Sen har jag äntligen kommit ihåg att ringa Mantorp kliniken och bett att de ska skicka Luckys journal och röntgenbilder. Det är bra för den nya kliniken att få det och kunna jämföra med. Sen passade jag på att ringa den nya kliniken och boka in en andra tid, så nu ska vi tillbaka den 12:e för hältkoll och stötvågsbehandling och sen den 22:a för stötvågsbehandling och skoning.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0