23/7-2013

Sitter i köket och väntar på att äggen ska bli färdiga, sen blir det frukost innan det är dags för en liten åktur.
Getingen som tyckte att det var lämpligt att sticka mej upprepade gånger på smalbenet igår har lämnat ett antal stora röda märken som kliar som satan och när man kliar, ja då gör de ont.. Gillar inte getingar!
 
Igår blev det en ridtur på Lucky i skogen, sen skulle jag bara flytta en del av staketet så de fick lite nytt gräs, naturligtvis skulle tråden trassla en massa så det tog lite längre tid än vad jag väntat mej vilket resulterade i att det hade hunnit bli nästan mörkt innan jag var färdig. Så någon hundpromenad blev det inte på kvällen, vid det tillfället vad jag glad att jag kört lite fys med dom på dagen istället så de var inte alltför ledsna. Dumle var ganska trött hela kvällen.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0