19/7-2013

Det blev en sen frukost idag, men det kan ju bero på att jag låg i sängen och latade mej till strax efter nio. Vilket iofs inte var dumt alls. Panda klagade då inte, den lilla latmasken. Sen vräkte jag mej själv ur sängen och fick på mej lite träningkläder, sen blev det 3,5km rundan i skogen innan frukost tillsammans med hundarna.
Körde ner vatten och hö till damerna nere i hagen också när jag ändå höll på. Väckte bägge två när jag kom ner, de stod och snusade under träden och hade det gott. I princip inga insekter alls idag, vilket är något vi inte har varit bortskämda med det sista.
 
Igår tog jag en barbackatur på finaste hästen i skogen tillsammans med Panda. Fortsatte direkt därefter med en promenad runt samhället tillsammans med Tobbe och Dumle. Tror ni RallyRåttan var det minsta trött efter det? Inte ett dugg, sprang runt och härjade på kvällen här sen en lång stund. Hur mycket energi har den där lilla hunden egentligen?
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0