*Vad har hon fått av vilken ras?

Eftersom jag är fast i soffan med mitt ben/fot så får jag helt enkelt roa mej bäst jag kan. Satt och kikade på foton på raserna som finns i Panda. Ser likheter i henne både från Chihuahuan och Papillonen, men ingenting från Powder Puffen. Slänger ut lite bilder, roligt att höra vad ni tycker..=)
.
Chihuahua
  
.
Papillon
.
Själv tycker jag att hon är mest lik en Chihuahua, det är också vad jag har fått höra av folk som håller på med raserna. Men visst syns det att det är Papillon i henne också när man ser foton på dem.
.
Så, vad tycker ni?
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tycker hon är mest lik en Chihuahua i kroppen, men uttrycket i ansiktet är en blandning av båda. Ska bli kul att se hur hon blir som vuxen!
Kramar!

2013-01-09 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0