Tröttis...

Jag är supertrött så det får bli ett kortis inlägg nu ikväll.
Dagen har i det stora hela varit väldigt bra, började med att åka ut till stallet och morgonfodra, täcka och släppa ut.
Tog en långtur runt Arnared tillsammans med Jenny och Cello, när vi kom tillbaka hade vi varit ute i 1h och 50 min.
Tyvärr var det mycket is på sina ställen, så det blev endast lite trav. Tillbaka i stallet blev det lite vattenträning för Lucky, duktiga tjejen gick i och plaskade sedan runt, allt som behövdes var att Cello gick i före..
Mockade och fixade foder innan det var dags att åka hem.
.
Pizza från Amigo fick bli dagens lunch, sen hem och bli väldigt välkomnad av en superglad liten Panda och Dumle.
.
När lunchen var uppäten och magarna fått vila en stund drog jag med Tobbe ut på en promenad tillsammans med hundarna. Tanken var att vi skulle gått en sväng upp i skogen och kollat om en grind fortfarande var stängd och sen vända där. Men vi knatade på och var snart ute vid Sägnernas Hus och sen bara fortsatte vi. När vi sen kom hem hade vi varit ute och gått i över en timma. Sen sov jag och Panda väldigt gott en lång stund..
Panda gick lös halva vägen och i sele den biten som var på stora vägen och i samhället, hon är så jäkla duktig. Lämnar aldrig min sida och har stenkoll på mej hela tiden...<3
.
Sen dess har vi slöat i soffan och kollat på först Librarian 1 och håller nu på med 2:an.
Blir en sväng in i duschen snart och sen lite kvällis och efter det är det nog strax godnatt eftersom jag är supertrött.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0