Torsdags kväll..

Sitter här och väntar på att Tobbe ska komma hem. Nu slutar han visserligen inte än på 1,5h, men kommer mej inte riktigt för att hitta på något annat fram tills dess. Så försöker fördriva tiden framför datorn och tvn istället. Ska åka ut till stallet när han kommer hem, se om jag kan hitta något bättre sätt att få i min lilla häst hennes medicin eftersom hon inte vill äta maten när den blandas i den.
Ska testa att blanda ut medicinen i lite vatten eller nåt annat flytande som kan tänkas smaka gott och spruta in det i munnen på henne. Då ser jag ju med säkerhet hur mycket som går ner ialla fall, det blir ju som nån jäkla gissningslek annars om hur mycket hon har fått i sej när hon inte äter all mat.
.
Annars i eftermiddag har jag bakat lite kakor, chokladsmak. Fixat lite med tvätten och diskat.
Hade tänkt valla snabeldraken också, men det får bli imorgon istället.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0