Söndag

Då var frukosten avverkad, blev långfrulle framför tvn idag. Man får ju passa på att mysa lite idag när pojken min fyller 27, börjar bli gammal..;)
Vi håller på att kika igenom första säsongen av Fringe igen. Man har ju nästan glömt bort alla de tidiga avsnitten så det känns nästan som att se dem för första gången ibland. Men vi är ialla fall rörande överens om att första och andra säsongen var de bästa de gjort. Säsong fyra var ingen höjdare och trean var man bara arg nästan hela för att det var fel Olivia (ni som sett serien fattar vad jag menar).
.
Idag blir det full fokus på vardagsrummet, elementen ska färdigmålas och Tobbe ska ta taket.
Sen är det lite småfix med ifyllning på lister, men sen ska det vara redo för att lägga in det nya golvet.
Detta golvet blev det:
Ek Rustik, 1-stav.
.
Trot det kommer passa bra in med husets karaktär, man vill ju inte förnya alltför mycket. 1-stavigt passar bra in, sen kommer färgen att ge vardagsrummet ett varmare intryck med tanke på färgvalet på väggar och foder/lister.
.
Jag har insläppet i stallet ikväll, så dit åker jag inte förrens lite senare. Tänkte hinna med en ordentlig långborst och mys med bägge innan jag tar in alla hästarna.
Det är så skönt att medicinen går ner hyfsat smärtfritt nu, Ventipulminen ges i spruta och det går fint då hon är så snäll med såna saker. Fabrolen ges i maten tillsammans med äppelmos, då gick det ner.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0