Snart kommer det mer snö!

Vad gör ni för något idag.. Själv fortsätter jag på samma spår som tidigare, soffläge med foten upphöjd.
Har pillat lite med nya kameran, men får nog ladda ner en bruksanvisning på svenska, är en del knappar som jag i nuläget inte har en aning om vad de är till för. Men nåt bra gör dom säkert..
.
Ska använda den lite i stallet senare idag, se hur bra den tar kort i såna miljöer, där brukar ju många sämre kameror gå bet iom att det oftast finns små dammpartiklar efter hö, sopning, halm, spån m.m. Så blir det antingen gryniga foton eller de där härliga gråa fläckarna på fotona som vi alla älskar..
.
Börjar bli hungrig också, frukost är väl nästan att glömma när nu klockan snart slår tolv redan, blir mer lämpligt med lunch skulle jag nog vilja påstå.
.
Är nåt så fruktansvärt godissugen också, på choklad, chips, chilinötter, glass.. Ja, i princip allt ni kan tänka er. 
Det enda som inte faller mej riktigt i smaken är smågodis, såna där små sötsliskiga saker med massa färgämnen och socker på.. Men jag vet exakt varför jag har såna cravings, får alltid det när jag käkar smärtstillande.. Hopplöst!
.
Ute är det fortfarande plusgrader och det har kommit lite regn nu på förmiddan och det skulle väl fortsätta hela dagen, dock skulle det gå över i snöblandat regn ikväll. Men till helgen kommer det lite kyla igen, skulle gå neråt minus på fredag och sedan hålla sej runt -5 dagtid sålångt min väderprognos visar ialla fall.
Lite snö verkar det som att det kommer också och det är väl inte alls fel om det nu ska bli kallt, så slipper det bli alldeles stenhårt i backen. Sen är det mycket ljusare och finare med snö också så det är välkommet!
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0