Sen måndagskväll..

Dags att sussa snart.. Har precis ätit lite sen kvällsmat och tagit tre värktabletter till efterätt. Benet har bestämt sej för att göra ett sista ryck och värka nåt så in i verkar det som. Men förhoppningsvis så blir jag lite trött och kan sova hela natten av tabletterna så slipper jag ha ont. Finns inget värre än att inte kunna sova för att man ligger och har ont någonstans.
.
Panda har haft rejs här hemma hela kvällen, passade på att väva in lite träning i det hela, lika bra att gå på direkt när hon beter sej som en liten manisk iller.. Så duktig är hon..<3
Men jag ser att tempot har dragits ner betydligt och hon börjar nog bli lite trött, så nu ska hon bara gå ut en sista gång, sen blir det sussa.
.
Får ställa klockan på strax innan åtta imorgon så jag hinner upp och kan ringa veterinären, oftast väcker ändå Panda mej tidigt och vill gå ut, men bara för att man räknar med det imorgon så gör hon inte det eller väcker hon jättetidigt så att det är flera timmar kvar och då somnar jag om istället.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0