Onsdag

Är lycklig över att krånglet med Luckys ena medicin löste sej så jag kan hämta ut den inne i stan redan i eftermiddag. Så ikväll kan hon få sin första dos av bägge sorterna..
Sen hoppas jag verkligen att det blir bättre snabbt så hon blir frisk.. Hatar att se henne sjuk..
.
Så när Tobbe kommer hem från jobbet blir det en sväng in till stan och handla + apoteket. Ska passa på att köpa en ny febertermometer, jag har en, men den har inget batteri upptäckte jag sist jag skulle använda den. Och jag tror att det är billigare (och MKT enklare!) att köpa en ny än att hitta rätt sorts batteri när det ska vara ett sånt där litet runt jäkla batteri.
.
Här hemma har Panda kört räcer på morgonen, Dumle likaså.. Nu ligger Dumle och sover jämte mej i soffan och panda på andra sidan gnagandes på sitt ben. Hon håller på att byta tänder så hon är inne i en sån period just nu när hon är hopplös med gnagandet.. Plus att man märker att hon är gnällig pga detta.
.
Stallet blir det ikväll efter stan, pyssla med mina fina och fixa mockning + mat.
Panda får nog följa med ut och springa av sej lite energi. När jag ändå inte ska rida så kan hon lika gärna åka med.
.
Bli frisk fort nu mitt hjärta..<3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0