Onsdag..

Fryser så in i... Har bäddat ner mej och Panda i soffan och har tillbringat eftermiddagen framför datorn.
Har varit påväg att somna sittandes flera gånger så antar att det är därför jag fryser, brukar ju kunna göra det när jag är trött.
.
Även idag blev kameran rastad en sväng. Både i stohagen, lite hundar och lte kusar från andra hagar.
Det är så underbart att se Lucky nu, hon ser mycket piggare ut. Busig som attan och försökte med lekinviter flera gånger idag. Men att springa i snön med min fot just nu är som att be om att jag ska slå upp skadan igen, så lekandet får vänta ett tag till. Men bara att få se det där glittret i ögonen och hennes små öron toppade framåt, det gör mycket!
.
Antar att jag inte behöver göra någon närmare presentation av hästarna då jag skrev ut namnen i ett tidigate inlägg..=)
 
   
   
.
Favoritbilden från idag..;)
.
Pandas nya kompis, Biffen..=)
   
 
.
Finaste Dumle..<3
 
 
.
Kram Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0