Ny vecka

Helt otroligt vad December har gått fort egentligen, tycker nyss att det var i mitten av November och den första snön föll.
Och idag är det redan den 7 Januari. Inte många veckors vinter kvar, snart har vi en ny härlig vår här och efter det en lång skön sommar.
.
Idag ska min nya kamera anlända på utlämningsstället... Blir lite surig om den inte kommer. Behöver ju något att sysselsätta sej med nu när jag är lite invalido ett tag. Och jag kan inte komma på något bättre sätt än att lbekanta sej en ny kamera och kanske fota lite!
.
.
Imorgon hoppas jag på lite fint väder, dock visade prognosen mulet hela dagen. Men de har ju haft fel förr. Men ingen nederbörd ialla fall. Skönt, då kan Pippi gå utan täcke och lufta pälsen!
Men hade gärna haft lite sol, kunde jag satt mej på trappen eller nån sten och fotat hundarna lite medans de far runt i trädgården. Kan ju inte direkt hoppa efter dem på kryckorna... Eller, ja visst går det. Men det skulle varken gå fort eller va lätt att hantera kameran..
.
Nej, men om man skulle försöka sova lite. Klockan är snart halv ett och iofs ska jag ju inte upp imorgon, men ändå..
.
Kram Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0