Morrn på er!

Jag är lite lat idag, ligger fortfarande kvar i sängen. Var ute med Panda en gång vid 07.30, sen ner under täcket igen fortare än kvickt. Och än sålänge sover bägge hundarna fortfarande.
Tror jag ska försöka ladda det avsnittet av Vampire Diaries som inte gick igår. De andra serierna jag brukar se via den sidan fungerade alldeles utmärkt, men inte just denna serien, laddade ca 5min bara, sen var det stopp.
.
Blev inget inlägg igår, dels vad jag igång hela dagen, var hemma strax innan sju och sen var jag supertrött hela kvällen. Men jag fick tag i det jag behövde på rean, så jag är jättenöjd med gårdagen.
Lite foton på nyinköpen kommer senare. Längtar efter att få testa nya gjorden på Lucky nu. Den såg jättefin ut! Panda fick bl a en ny Hurtta Y-sele sele som hon trivdes super i direkt..=)
.
Idag är det stallfri dag, kommer längta ihjäl mej efter mina tjejer, får inte träffa dem förrens imorgon kväll. Men de har det bra, gjorde all mat till dem igår + grovfoder och Jenny mockar idag.
Idag får Lucky sista dosen Fabrol, sen är det några dagar kvar med Ventipulminet, ska testa att longera henne imorgon kväll, märker jag att det fortfarande är hostigt vid ansträngning blir det till att ringa veterinären måndag morgon. Vill inte dra ut på det, så hon behöver gå utan medicin nån dag, utan det är bättre att börja på en ny omgång såfort den gamla är slut om hon behöver mer.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0