Morgondagens planer

Ja, vad har jag gjort för nytta denna dagen då?
Det ska jag ärligt säga er, inte ett skit!
.
Har i princip legat i soffan hela e.m och kvällen. Förutom när hundarna skulle ut naturligtvis.
Tvn har gått i ett och ett par filmer har avverkats under den senare halvan av denna dag.
Morgondagen bjuder inte på något extremt spännande, lugn hemmamorgon, hundpromenad och sen stallet på kvällen.
Hade tänkt köra lite godisletande med Dumle imorgon, se om Panda vill hänga på och göra samma fast en lättare variant. Annars blir det vanlig lydnadsträning för henne. Har flera nya trick jag skulle vilja träna in, med det gäller att inte ha för bråttom, ta en sak i taget och befästa det jag redan tränat in ännu lite till.
Men ska träna platsliggande ute imorgon, se om jag hittar någon torr plats annars får jag ta med något ut som hon kan ligga på bara...=)
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0