Måndag

Ligger i soffan efter att ha varit ute med Panda en sväng. Har sån grym huvudvärk så funderar allvarligt på att krypa ner under ett täcke och bara sova, sova, sova tills Tobbe kommer hem. Problemet med det är att då kommer jag inte kunna sova inatt och det är skitdumt.
.
Blev lycklig innan imorse, de ringde från Charlies och Luckys nya sadelgjord är klar och finns hos dem, blev lite dyrare än vad jag hade räknat med men det är hon värd min lilla guldklimp...<3
Så nästa gång jag har vägarna in till Jkpg så ska den hämtas upp!
.
Panda är på sitt värsta terroristhumör trots att vi har varit ute och lekt i snön flera gånger.
Energin verkar inte ha nåt slut idag.
.
Stallet klarade jag av på morgonen, det blev bara mockning och fixa foder. Tog in Lucky och smörjde och kollade muggen. Pippi fick lite mys i hagen. Sen tog jag en minipromenad med Lucky för att kolla hur det var med hostar idag och precis som igår så kommer den som ett brev på posten när hon anstränger sej minsta lilla. Så imorgon ringer jag distriktarn om inte Veronika hinner ringa före mej, de skulle ändå ha ut för lite vaccineringar och liknande.
.
Min vackra flicka under promenaden..<3
   
(Finns även nya foton på hästarna i inlägget som heter "Söndag")
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0