Lördag kväll

Myser i soffan med vovvarna, vi har tagit det lugnt nu sedan vi kom hem från långpromenaden. Jag lyckades gå lite vilse bland skogsvägarna idag. Men det löste sej ju till slut, så trots att det inte alls blev den rundan jag hade tänkt blev det ju ganska bra ialla fall. Och ordentligt med motion fick vi ju alla tre.
Så skönt att kunna gå mestadels i skogen där de kan fara som de vill, Panda går ju okopplad överallt förutom på asfaltsvägen där det kan komma fordon i hög fart, hon går ju aldrig ifrån mej och det är skönt för henne att kunna knata i sin egen takt. Men hon drar inte ner på tempot en enda sekund, det var mej de fick vänta på sista biten, då jag började bli rejält trött av att pulsa i snön.
.
Funderar på om jag skulle ladda nån film och sitta kvar här en stund till..=)
Allt som fattas är lite godis och nån viss person att krama på..;)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0