Lördag

Ligger nerbäddad framför tvn och myser med Panda..
 
Jag har faktiskt lyckats ta mej ut på en skogspromenad med hundarna idag, det gick inte fort och jag gick som en nysketen anka men de fick ialla fall komma ut i skogen och springa av sej tillsammans med matte och det var mycket uppskattat.
Dumle for som en dåre mellan granarna, Panda håller sej till mej.
Men de skötte sej perfekt bägge, inkallningen funkade till 100% på Dumle idag och Panda höll sej till min när jag bad henne bägge gångerna vi passerade människor.
.
   
.
Annars idag så har jag pysslat lite här hemma med städ, disk, tvätt m.m.
Men nu värker det rätt gott i benet/foten så nu blir det vila ett par timmar innan jag tar mej för någonting annat. Har iaf en grej till jag skulle vilja göra innan jag lägger mej för kvällen.
.
Imorgon ska jag äntligen ta en ridtur på min finaste svart igen, hon har ju vilat sedan vi gick omkull förra lördagen. Jag har inte fixat att rida med skadorna jag fick. Men nu känns det så bra att en liten sväng i skogen i skritt mår jag bara bra av. Om inte fysiskt så psykiskt.
.
Kram Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0