Inte kommer våren än..

Har precis varit ute med Panda en liten sväng i trädgården.. Hon har fart som en dåre runt gräsmattan medans jag sakta har tagit med några meter i taget. Men hon var nöjd så då är allt bra..=) Nu har bägge hundarna fått frukost och när den är uppäten brukar det vara dags för en liten tupplur och sen ut i trädgården och sen sova ordentligt några timmar.
Rutinerna brukar se ganska så likadana ut här varje dag när jag är hemma på morgonen/f.m.
.
Kollade precis till hur min kamera låg till, den kommer mycket riktigt fram idag, sorterades inatt och ska anlända utlämningsstället under dagen. Så då vet jag vad jag ska göra i e.m/kväll..;)
.
Ute är det nästan vårkänsla i luften, även om det är knappa en plusgrad så känns luften inte alls sådär råkall som den har gjort tidigare, fåglarna har fått spader och kvittrar konstant. De stackarna tror väl att våren kommer snart, snacka om att de blir lurade när det kommer snö nästa gång. Fast om jag nu får vara lite gnällig kan det gott vänta med snö tills jag kan gå utan kryckor, även om jag älskar snön då det lyser upp allt mycket mer så är det inte speciellt praktiskt när man ska förlita sej på ett frisk ben och två jättelika tandpetare för att ta sej fram..
.
Ikväll blir det mys med mina finaste tjejer i stallet, är det fint i padocken ikväll så tänkte jag att Lucky ska få springa av sej en stund.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0