Hemma från stallet..

Tror ni inte att jag lyckades halka precis när jag skulle sätta mej i bilen och åka hem från stallet och vrida till fotskrället. Men jag tror det gick hyfsat bra, får kyla den nu så ska det nog inte vara någon större fara skedd.
.
Stallet är alltså klart för idag, har förberett hö och foder inför imorgon och söndag morgon också. Imorgon jobbar Tobbe "idiotdag" 8-22 så då hinner jag inte ut till stallet. Så då får mina gå på helgjouren och få mockat av Veronika eller Jenny..=) Tråkigt att inte kunna träffa dem på hela dagen, men de har det ju bra i hagen och jag vet att det finns folk som håller ett öga på dem som jag litar på.. Det är jätteviktigt för mej..=)
.
Hästarna såg ganska nöjda ut trots snöyran
  
 
.
Så imorgon får det bli heldag med mina vovvar, om nu foten/benet bestämmer sej för att fortsätta bli bättre kanske vi rentav kan träna lite utomhus imorgon. Dumle påstår att det var alldeles för längesen vi körde godissök i snön..;)
.
Håller för fullt på att ladda ner samma redigeringsprogram som jag har på den stationära när jag redigerar foton till denna datorn, så kommer det gå lite fortare att både ladda av och få ut fotona i bloggen eftersom den stationära är så vansinnigt slö..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0