God morgon!

Här är det segstartat idag, var ute med hundarna vid 06.00 och sen igen strax innan nio. Men bägge gångerna var det rätt ner i sängen för både mej och dom.
Men tröttast är nog Panda som kryper ner under täcket såfort hon kan igen och somnar..
.
Idag blir det stallet på förmiddan. Sen vila resten av dagen. Tänkte ladda av de fotona jag hunnit ta med nya kameran och se om de blev nå bra.. Men den blir nog med ut till stallet och se om jag kan få lite bilder på pållarna i allt det fina vita..
.
Stallmys med mina tjejer igår..
    
.
Att ett täcke ska vara så jäkla kul..;)
.
Måste bara berätta om en kul grej Panda har börjat med, hon är ju lite orolig för matte när matte nu med benet/foten rör sej saktare än en sjösnigel och ojar sej en gång ibland. Så hon känner att lämna min sida för att äta är inte att tänka på. Så då gör hon så att hon springer ut till matskålen, hämtar en bit, springer tillbaka, hoppar upp i soffan och käkar upp den. Sen tillbaka och hämtar en ny och så fortsätter proceduren tills hon är mätt... Söthunden..<3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0