-19,6

Ja, det va vad min termometer visade nu på morgonen strax efter åtta.
Det är lite för kallt för min smak om jag ska vara ärlig. Även om det är väldigt fint ute när det gnistrar överallt och man ser att det kommer bli en jättefin dag med sol. Kanske ska man dra på sej minst åtta lager kläder och bege sej ut med kameran lite senare idag när solen står som högst.
.
En annan som inte alls gillar kylan och håller på att skaka sönder när hon går ut är Panda, hunden fryser ju mer än vad jag gör. Så på med både tröja och täcke om hon ska fixa någon längre stund. Men så är hon ganska dålig i sin päls nu också, hon håller på att byta till vuxenpälsen och har fällt ur en himla massa och sen har hon valppälsen kvar på undersidan och i den fastnar det massor av snö och så blir hon blöt och kall.
.
Stallet blir det senare ikväll, likadant imorgon. Fredag har jag utsläppet så då fixar jag allt på morgonen, sen ska vi in till Jönköping jag och Veronica + ev nån mer, Charlies har rea.. Får man ju inte missa.
Så på fredag får nu äntligen lite foton på den nya westerngjorden.
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0