Ut en sväng..

Om man kanske skulle slänga i sej lite frulle (nej, jag räknar inte glassen jag åt vid kl. 8.00 som frukost) innan man klär på sej och först rastar hundarna och sen plockar in Lucky för en ridtur..
.
Nu har dimman lättat och solen dominerar, ser helt underbart ut utanför mitt fönster.
Funderar på om Dumle ska gå följa med ut i skogen idag. Panda får vara inne, hon klämde tassen för ett par dagar sedan och även om hon inte haltar nåt längre vill jag inte överanstränga henne innan jag ser att hon verkligen är okej. Så det får bli lite bus på trädgården med henne sen istället..=)
.
Torvbalarna får flytta in i pannrummet ett tag innan de går att lägga in i boxarna, de skrällena hade ju frusit till viss del, de gick att dela på utan problem, men de blev inte finfördelade utan mer som klumpar.
Nu är det ett par år sedan jag hade torv, men jag tycker ändå att jag borde ha kommit ihåg att de blir så på vintern. Klantmej.. Tur att de har bäddat tjockt med spån sedan innan.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0