Trötter är jag..

Är fortfarande jättetrött efter dagens långpromenad, tog den vanliga som tar ca 2 h, hade dock inte räknat med hur jobbigt det skulle bli med all snö som har trillat igår och inatt. Och att 80% av vägen jag gick skulle vara oplogad med blankis under snön. Panda kämpade tappert men eftersom det fastnade så mycket snö i hennes päls plus att det tog på hennes krafter att pulsa i snön som var nästan lika hög som henne så fick hon lifta i min jacka en bit. Jag satte Dumles koppel strax ovanför höfterna så Dumle fick dra mej, jättesmidigt och han som behöver fick jobba lite extra. Mimmi sprang lös och hade fullt upp med att hålla reda på alla spännande dofter, men flocken var viktigast varje gång..=)
.
  
.
Ska nog strax göra mej iordning för att åka ut till stallet och fixa med pållarna.. Blir mockning och pyssel idag, imorgon blir det motion av Lucky och Pippi ska få skor på framfötterna..
.
Tjejerna igår på tåget.. Kan inte påstå att de var direkt besvärliga..
  
.
Lite morgonmys..<3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0