Stallet färdigt!

Nu är jag supertrött och känner absolut av promenaden på 1,5h som jag gjorde i förmiddags. Men har ändå varit ute 1,5h nu och fixat i stallet. Spikat lite och sen ströat upp, lagt in hösilage och fyllt på vatten. Passade på när de ändå skulle ha lite eftermiddagshösilage.
Panda och Dumle fick bli med ut och Dumle var så strålande glad att han såg ut som om han ville krypa ur skinnet, han fick ju hjälpa matte med stallsysslor och som den äkta stallhunden han är så hjälpte han gärna till med att både få in och sedan döda spånbalarna, behövs ingen kniv när man har en Dumle.
Allt gjorde han ivrigt påhejad av Panda som försökte lite hon också!
.
Så nu är jag nerbäddad och hundarna har däckat Panda vid mitt ben och Dumle hörde jag hoppade upp i sängen i andra änden av huset. Så nu sussar de nog gott ett par timmar.
.
Imorgon är Tobbe ledig och vi ska ha en riktig mysdag, det är han värd min älskling. Varit så duktig och ställt upp och byggt färdigt stallet till mej på så kort tid. Du är bäst..<3
.
När man kommer ner mot hagen möts man varje gång av det här.. Såfort Lucky ser en så kommer hon farande och ställer sej jämte grinden och gnäggar.
 
.
Och strax kommer också Pippi farande..
.
Pippi var väldigt fotogenisk idag och posade inför varje kort..<3
  
  
.
Lucky var inte riktig lika samarbetsvillig, men hon är vackrast ändå..<3
.
Kram Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0