Så var de tre..

Panda är arg över något, kan dock inte klura ut vad.. De två större hundarna sover gott, endast Panda är vaken.. Tror hon är busig och tycker att det ska vakna och leka med henne. Det verkar de dock inte så sugna på.. Vi ska klä på oss lite varma utekläder om en liten stund och ge oss ut i skogen för dagens långpromenad. Sen skulle jag tro att de sover gott en lång stund..=)
.
Mimmi bor hos oss nu fram till lördag, mysigt med tre vovvar. Jag behöver inte fundera på vad jag ska göra med den extra platsen som blir på morgonen när Tobbe åker till jobbet ialla fall..;)
.
Resan hem igår med två hundar på tåget gick jättefint. Mimmi la sej i sätet jämte mej och somnade, Panda kröp upp i mitt knä. Efter halva resan kröp hon dock bort till Mimmi och mös ner sej där istället.
Sen var det trötta hundar hela kvällen igår.. Lugnt och skönt med andra ors..
.
Har äntligen hittat datasladden till kameran så nu kommer det lite foton från olika dagar..=)
Tror att detta gänget är tagna i söndags allihopa!
.
  
.
Dessa tre är tagna igår.. Panda däckade medans jag fotade Hugo, sötnöten..<3
Sen två extremt.. hrmm.. vackra bilder på Hugo när han blir badad inför fotograferingen..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0