På besök i Fredriksdal

Snart ska Hugo få agera modell framför min kamera.
Ska se om jag kan ta lite liknande bilder som jag tog för ett tag sedan på Panda.
.
Vi har varit uppe i mammas stall på morgonen och mockat och fixat lite. Jag passade på att ta en liten promenad med Panda och Mimmi. Hugo ville inte följa med utan stannade vid stallet istället.
Vi pulsade i snön (vilket de har massor av här, hemma har vi ingen) och lekte kurragömma, Mimmi tyckte de va helkul och for som en galning i snön. Panda är ju inte så lätt att gömma sej för iom att hon i princip hänger mej i hasorna vart jag än går..
.
15.18 går tåget hem, åker från Nässjö station och tåget går direkt hela vägen till Sandhem, men hoppar av i Mullsjö och åker med Tobbe hem så slipper jag och Panda gå från stationen och hem.
.
I eftermiddag blir det stallet och fixa hos mina tjejor.. Mocka i spån i Luckys box idag, det var ett tag sedan nu..=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0